Friday 30 July 2010

Carri the Cassette Playa!!

Today in Machine-A, I happened to see one of people I had really wanted to see in London actually...Carri Munden of Cassette Playa.
I have really liked her collections and her very individual style as well, and actually she was super nice.
Then the happy thing is I was wearing Cassette Playa's T-shirt I bought in Paris, and besides, this is such a coincidence, Carri and I were wearing the same skull and web pattern items, hers was a shirt and mine was a scarf
This kind of things are one of the sweet accidents and happy moments of fashion aren't they!


本日Machine-Aにて、ロンドンですごく会いたかった人の一人であるCassette PlayaのCarriに会いました
彼女のコレクションも彼女自身のすごく個性的なスタイルも大好きでしたが、実際ほんとうにすごく素敵でした
それとハッピーなことに、僕はパリで買ったCassette PlayaのTシャツを今日着ていて、さらにほんと偶然にもCarriと僕は同じスカルとクモの巣のパターンのアイテムを着ていました。彼女はシャツで僕はスカーフ
こういう事ってファッションの素敵なアクシデントであり、ハッピーな瞬間ですね!





Cassette Playa Website
Myspace
her blog on hypebeast








MOMI

No comments:

Post a Comment