Wednesday 7 July 2010

HAPPY ITALIANS' DAY

Today was the Italian day.... I don't know why but many Italian came to the shop....MAMMA MIA!!

今日はイタリアンの日でした
何故かイタリア人の方がたくさんお店に来てくれました
マンマミーア!



He is my lovely friend Paolo, who is a young designer and always don individual garments based on black, and also a real Japanese food lover!!
With super cool vintage sunglasses

彼は友人のパオロくんです
デザイナーの彼はいつも黒を基調とした個性的な服を着ています
そしてガチの日本食好きでもあります
かなりヤバいヴィンテージのサングラス着用





Then, an Italian girl, maybe she is only 5-7 years old, popped in the shop with her parents.
She looked so so so pretty and chic in spite of her young age.
She walked around the shop and browsed clothes, sparkling her lovely eyes, then said
'I like Lady Gaga.'
I said, 'she came to this shop before.'
'Really!? Did you see her!? what did she buy!?' she said with surprised face.
After we talked for a while, about what Gaga bought to trivial things, she suddenly said 'By the way I like your hair', and went home with her parents.
She was waving her hands for me for a long time, until she turned the corner, saying bye.
Oh my god, manma mia....What a cute girl...so pure..innocent....
'You can be the next Gaga.', just I thought.
Happy afternoon

それから、おそらく5〜7歳くらいの女のコがご両親と一緒にヒョコっと現れました
そのコはすごくすごくキュートで、まだ小さいのにすごくシックでした
店内を歩き回って、かわいい目をキラキラさせながら服を見て、言いました
「私、レディガガが好きなの」
「ガガ、この前ここに来たよ」と僕が言うと
「本当!?ガガ見たの!?何を買っていったの!?」と驚いた顔をして言いました
ガガが買ったものからもっと些細なことまでしばらく話した後、突然そのコは
「あなたの髪型、好き」と言ってくれました
そして両親と一緒に帰っていきました
彼女はサヨナラを言いながら、角を曲がるまで長い間ずっとずっと、僕に手を振っていてくれました
ああ、、マンマミーア、、なんてキュートなんだろう、、すごくピュアでイノセント
「君なら次のガガになれるよ」
なんて心の中で思っていました
素敵な午後です







MOMI

No comments:

Post a Comment