Saturday 26 June 2010

JAPANESE HOOLIGANS

Yesterday I went to East Village to watch Japan VS Denmark on public viewing.
There're so many japanese and some non-japanese and it's completely packed.
The moment Honda got a first goal was so exciting! Super cool he is.
Then the most impressive scene for me was japanese GK, Kawashima's so vexed reaction and facial expression just after being got a goal by denmark.
It was really a nice game for us.
After the game japanese who is normally serious and polite became real hooligans!

昨日East Vilageに日本VSデンマーク戦見に行きました
多数の日本人と少しの外国人でとにかく満員でした
ホンダのゴールのときめっちゃ上がりました、まじかっこいいです
あと個人的に一番印象的だったのはゴール決められた直後ののキーパー川島のリアクションっす
ナイスゲームでした
試合の後普段はまじめで礼儀正しい日本人の皆さんがフーリガンになりました!














MOMI

No comments:

Post a Comment